دستگاه ذخیره موبایل مشتریان لایت پنل در آژانس های تبلیغاتی توانسته در مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM نقش موثری را بازی نماید؛ زیرا این دستگاه ارسال پیامک به این آژانس ها کمک می نماید به راحتی شماره های تماس مشتریان را ثبت و پیامک های صوتی و تصویری و متنی را بدون محدودیت ارسال نمایند.
تمامی این موارد را آژانس ها برای حفظ ارتباط با مشتریان به خوبی استفاده می کنند. آنان با توجه به شماره هایی که دستگاه ثبت نموده به مشتریان پیامک فرستاده و از خرید آنان تشکر می کنند، در شبکه های اجتماعی پیام های تصویری فرستاده و اطلاعاتی درباره محصولات می دهند تا بتوان بهتر استفاده کرد.
دستگاه ذخیره موبایل مشتریان همچنین با توجه به ثبت شماره مشتریان امکان برقراری ارتباط از طریق روش های دیگر را نیز میدهد، میتوان با این شماره موبایل ها تماس گرفت و طی ارتباط تلفنی بازاریابی تلفنی نمود و یا نظرسنجی کرد، می توان آدرس ایمیل گرفت و خبرنامه ها و بروشورها و کاتالوگ ها را برای مشتریان ارسال کرد.
آژانس های تبلیغاتی با چیدن یک پلن بازاریابی حرفه ای کامل در تمامی مراحل مدیریت ارتباط با مشتریان، مشتریان ناراضی را شناسایی کرده نظرات و پیشنهادات مشتریان را در کسب و کارها استفاده می کنند.
باید این حقیقت را پذیرفت دیگر زمانی نیست که کسبی بدون رقیب باشد، لذا نمی توان بدون درنظر گرفتن مشتریان به حیات ادامه داد.