عنوان خبرروش های مقابله با مشتریان ناراضی
(شاخه: عمومی)
ارسال شده توسط Administrator
يكشنبه 12 ارديبهشت 1400 - 14:16:00


ارسال تبلیغات پیامکی به مشتریان ناراضی

تبلیغات پیامکی در بسیاری از مواقع وقتی بدون هدف و تنها به قصد افزایش فروش و نه جلب رضایت مشتری انجام می گیرد برای مشتریان ناراحت کننده می باشد؛ به همین دلیل است که میبینیم افراد زیادی پیامکهای تبلیغاتی را غیرفعال نموده اند.




بنابراین هر کس که می خواهد از استراتژی ارسال پیامک انبوه استفاده نماید باید در نظر داشته باشد بر روی لبه تیغ حرکت می کند و اگر درست عمل ننماید نه تنها در روش بازاریابی خود موفق نخواهد بود، بلکه از یک وسیله ای که می توانست کمک کند بر تعداد مشتریان خود بیفزاید، وسیله ای  برای افزایش مشتریان ناراضی استفاده نموده است.

در همین راستا پنل پیامک لایت پنل امکانات متنوعی در اختیار مشتریان خود قرار داده تا تنها به تبلیغات پیامکی اکتفا ننموده و هدفمندانه تر و منسجم تر در تبلیغات عمل نمایند.

روش های مقابله با مشتریان ناراضی

بهترین روش کاهش مشتری ناراضی

در پنل پیامک لایت پنل با کمک دستگاه ثبت اطلاعات مشتریان در گام اول این امکان فراهم می شود تبلیغات پیامکی با استفاده از خط ویژه برای کسانی بیشتر استفاده شود که خود با رضایت اطلاعاتشان را به شما داده اند؛ بدین ترتیب می توانید با انواع روش های تشویقی به مقابله با مشتریان ناراضی بپردازید.

تبلیغات آنلاین وسیله دیگری است که در اختیار کسب و کارها برای اجرا یک استراتژی موفق بازاریابی و تبلیغات در کنار ارسال پیامک انبوه قرار گرفته است؛ ارسال تبلیغ به شبکه های اجتماعی  و ارسال هفته نامه ها و اطلاعات و بروشورها و... به ایمیل ها همگی نمونه هایی از امکاناتی می باشد که کمک کرده کسب و کارهای آگاه یک روش تبلیغاتی درستی را اجرا نمایند.

تبلیغات پیامکی با ارسال پیامک صوتی در روش متفاوت با سایر پیامک ها، یک متن را به اطلاع مشتریان می رساند، می تواند حاوی پیامی باشد که مشتریان شما را وارد یک نظر سنجی نموده و با مطرح کردن نظرات و حتی نارضایتی های آنان کمک کند مشتریان ناراضی شناسایی شده و قبل از روی آوردنشان به سمت رقبا از کوچ آنان جلوگیری نمایید.

 




این خبر از طرف پنل پیامک|خرید پنل اس ام اس|پیامک صوتی|دستگاه ذخیره موبایل مشتری
( http://litepanel.ir/news.php?extend.150 )