وبـلاگ دستگاه ارسال پیامک لایـت پنـل

مطالب مربوط به دستگاه ذخیره موبایل

ww
نوشـته شـده در:يكشنبه 29 فروردين 1400 - 00:55:36-ارسـال شده توسط:بهرام رهنما

زمان ارسال پیامک | لایت پنل

ارسال پیامک تبلیغاتی توسط پنل های پیامکی یکی از روش های رایج انجام تبلیغات است که امروزه از آن برای معرفی و تبلیغ کسب و کارهای مختلف استفاده می شود. زمان ارسال پیامک می تواند در نتیجه نهایی تاثیر گذار باشد.

وقت شناس بودن شما نشانه ادب شما و همچنین احترام شما به حقوق مشتری است. در این مقاله از لایت پنل قصد داریم تا در مورد زمان بندی ارسال پیامک بحث کنیم.
امروزه برای انجام تبلیغات از روش های مختلفی استفاده می شود که هر کدام از این روش های بازدهی خاص خود را دارد. ارسال انبوه پیامک یکی از رایج ترین و ساده ترین روش تبلیغاتی است که امروزه از آن برای اطلاع رسانی و تبلیغات استفاده می شود. زمان ارسال پیامک یکی از موضوعات مهمی است که می تواند در نتیجه تبلیغات شما تاثیر مثبت یا منفی بگذارد.
زمان ارسال پیامک با توجه به نوع حرفه و خدماتی که ارائه می دهید، متفاوت است. اگر تبلیغات پیامکی در زمان مناسبی انجام شود می تواند بازدهی بسیار بالایی داشته باشد. به خوبی کسب و کار و یا خدمات شما را معرفی کند. همانطور که مطلع هستید امروزه موبایل جزو یکی از وسیله هایی است که در دسترس گروه سنی مختلف می باشد. تبلیغات از این روش می تواند بهترین نتیجه را داشته باشد. زمان بندی صحیح برای ارسال پیامک نه تنها باعث بالا رفتن بازدهی تبلیغات می شود، بلکه از وقوع واکنش منفی نیز جلوگیری می کند. در ادامه زمان مناسب برای ارسال پیامک های تبلیغاتی را مورد بررسی قرار می دهیم.
شما میتوانید در هر ساعت شبانه روز با مشتریان خود از طریق پیامک ارتباط برقرار کنید اما موضوع اصلی اینجاست که چه زمانی برای ارسال پیامک مناسب تر است و باعث جذب مشتری می شود؟
از ساعت 2 تا ساعت 5:30 بعدازظهر نیز تبلیغات می تواند بازدهی مطلوبی داشته باشد. شما میتوانید با در نظر گرفت جزئیاتی همچون نوع کسب و کار و خدمات خود و همچنین رده سنی مخاطبین خود زمان ارسال پیامک را انتخاب کنید و از بازدهی و نتیجه مطلوبی برخوردار شوید.
طبق تحقیقات انجام شده بیشترین زمان استفاده از موبایل در ساعات ظهر تا بعد از ظهر می باشد. در این ساعات بیشتر افراد از موبایل خود استفاده می کنند اما این موضوع را هم باید در نظر بگیرید برای بعضی از افراد این ساعات می تواند بسیار پر مشغله باشد. از ساعت 10:30 صبح تا ساعت 1 بعدازظهر می تواند زمان مناسبی برای ارسال پیامک های تبلیغاتی باشد؛ زیرا بسیاری از افراد در این ساعات مشغله کمتری دارند و با حوصله تر هستند. معمولا بین ساعت 1 تا 2 بعد از ظهر زمان صرف نهار است. به ویژه برای افراد کارمند. این ساعت زمان مناسبی برای ارسال پیامک های تبلیغاتی نیست؛ زیرا توجه افراد به پیامک های تبلیغاتی را پایین می آورد و بازدهی نخواهد داشت.
مدیریت زمان در بازاریابی پیامکی
علاوه بر ساعت ارسال پیامک، شما باید به روزهای ارسال پیامک تبلیغاتی نیز توجه داشته باشید. معمولا اکثر افراد شنبه را دوست ندارند! اگر پیامک شما برای این روز ضروری نیست، بهتر است زمان ارسال پیامک را به روز دیگری موکول کنید. در صورتی که شما باید در روز شنبه نوعی اطلاع رسانی کنید و یا قرار ملاقات را تنظیم کنید، میتوانید با در نظر گرفتن ساعت مناسب برای ارسال پیامک، این کار را انجام دهید. هرگز شب زمان مناسبی برای ارسال اس ام اس های تبلیغاتی نیست؛ زیرا ساعات شب برای استراحت و خواب افراد است. هیچ کسی دوست ندارد در زمان خواب مزاحمتی برایش ایجاد شود. اگر نوع زمانبندی شما برای ارسال پیامک تبلیغاتی مناسب نباشد می تواند علاوه بر تاثیر منفی بر روی بازدهی تبلیغات شما، موجب بلاک شدن شماره شما شود. بنابراین در انتخاب زمان مناسب برای انجام تبلیغات نهایت دقت را به عمل آورید.
روش های مختلفی برای انجام تبلیغات وجود دارد. استفاده از لایت پنل، ارسال فکس، استفاده از بیلبورد و... در این میان به نظر می رسد ارسال اس ام اس های تبلیغاتی بازدهی بیشتری دارد. همانطور که گفتیم زمان ارسال پیامک در جذب مشتری همانند زمانی که شما با دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان تبلیغ می کنید می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. شما باید با توجه به نوع شغلتان زمان مناسبی را برای انجام تبلیغات و ارسال اس ام اس انتخاب کنید. به عنوان مثال ارسال پیامک تبلیغاتی آخرین تخفیف های یک فروشگاه می تواند در روزهای وسط هفته و یا روزهای پایانی سال بازدهی مناسبی داشته باشد.
ملاحظه داشته باشید و از ارسال پیامک های غیر ضروری اجتناب کنید. به عنوان مثال قبل از ساعت 10 صبح و بعد از ساعت 9 شب اصلا زمان مناسبی برای ارسال اس ام اس های تبلیغاتی نیست؛ مگر اینکه هدف شما اطلاع رسانی ضروری و فوری باشد. وقت شناس بودن و مدیریت زمان ارسال پیامک می تواند به نفع شما باشد و بازدهی تبلیغات شما را بالا ببرد.


به اشـتراک بـزار:
  • بگراند فوتر

    لایت پنل یکی از زیر مجموعه های اعتماد آی تی می باشد که از سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرده است . حوزه فعالیت لایت پنل در زمینه توسعه نرم افزاری ، تولیدات سخت افزاری ،ارتباط با مشتریان و راهکارهای افزایش فروش می باشد.

    LITEPANEL © Design & Developing by Etmad IT