وبـلاگ دستگاه ارسال پیامک لایـت پنـل

مطالب مربوط به دستگاه ذخیره موبایل

ww
نوشـته شـده در:سه شنبه 2 دي 1399 - 06:32:04-ارسـال شده توسط:بهرام رهنما

باشگاه مشتریان | لایت پنل

احتمالا اسم باشگاه مشتریان به گوشتان خورده است. در این پست از لایت پنل قصد داریم این باشگاه را به شما معرفی کنیم.باشگاه مشتریان به طور ساده همانند دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان است.

به معنی داشتن یک جمع برای مشتریان یک شرکت یا کمپانی و ترغیب آن ها برای خرید دوباره یا چند باره از شرکت است.یعنی در این مکان مشتریان نام و اطلاعات خود را ثبت می کنند و از آن لحظه به بعد شما عضو باشگاه هستید.در این باشگاه به رفتار مشتری و عمل های او امتیاز داده می شود و با توجه به میزان امتیاز او گیفت های مخصوصی دریافت می کند.اعضای باشگاه از روش های مختلف از تخفیف های شگفت انگیز، محصولات جدید یا خدمات آن باشگاه خبر دار می شوند.همین امر باعث ترغیب آن ها به خرید های بیشتر می شود.حال شما فرض کنید مشتری های قدیمی یا مشتری هایی که به تازگی از شما خرید کرده اند را وارد باشگاهی خواهید کرد که امتیازاتی به آن ها داده می شود که در حالت عادی وجود ندارد.به طور کلی هزینه های تبلیغ و جذب مشتری به مراتب بیشتر از هزینه های فروش محصولات می باشد.هدف این باشگاه ایجاد یک وفاداری در مشتری با دادن امتیازات خاص می باشد.
اعم از: شرکت های هواپیمایی، بانک های خصوصی و دولتی، کافی شاپ ها و رستوران ها، فروشگاه های پوشاک و...باشگاه مشتری می تواند برای هر کسب و کاری مناسب باشد.
برای حفظ و نگهداری اعضای باشگاه خود به منافع مشتری خود دقت کنید.
مرتب از اعضای باشگاه خود نظر سنجی کنید و انتقادات آن ها را لحاظ کنید.
به طور مثال درصدی از تخفیف برای خرید بعدی یا اشانتیون و ...پس از عضو شدن مشتری به او خوش آمد بگویید و همان ابتدا به ساک امتیازی به او بدهید که از این کار راضی شود.
از مشتری خود بپرسید که عضو هستند یا خیر اگر عضو نیستند از تخفیف های فوق العاده و خدمات باشگاه خود بگویید.مشتری خود را برای عضو شدن به باشگاه مشتری ترغیب کنید: مشتری باید مزایای این باشگاه را بداند تا وارد آن شود.برای داشتن یک باشگاه مشتریان درست و هوشمندانه باید به نکات زیر دقت کنید:
مشتریان جدید به محض ورود در این باشگاه امتیازاتی خواهند گرفت اما مشتریان قدیمی اولویت اصلی باشگاه می باشند.هدف باشگاه مشتریان باز ضمن توجه و تمرکز روی مشتریان قبلی و تبدیل آن ها به مشتری دائم و وفادار، روی مشتری های جدید نیز تمرکز دارند تا آن ها را نیز به این باشگاه دعوت کنند.باشگاه مشتریان بستهباشگاه مشتریان بازانواع باشگاه مشتریان:
و مشتریان تا تبدیل شدن به مشتری دائم و بالفعل حق عضویت در باشگاه را ندارند.
در باشگاه مشتریان بسته همان طور که از اسم آن پیداست هدف اصلی تبدیل مشتری هایی که هر از گاهی خرید می کنند به مشتری های دائم می باشد.


به اشـتراک بـزار:
  • بگراند فوتر

    لایت پنل یکی از زیر مجموعه های اعتماد آی تی می باشد که از سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرده است . حوزه فعالیت لایت پنل در زمینه توسعه نرم افزاری ، تولیدات سخت افزاری ،ارتباط با مشتریان و راهکارهای افزایش فروش می باشد.

    LITEPANEL © Design & Developing by Etmad IT